Przejrzysta i gwarantowana usługa
Service Level Agreement (SLA)
Usługa Aruba Cloud Computing jest dostarczana przez data center Grupy i definiuje parametry referencyjne dla świadczenia usługi z 99.95% czasem dostępności określonym poniżej:
- Czas dostępności 99,95% w stosunku rocznym, dla dostępności fizycznych jednostek (serwerów) hostingowych wirtualnej infrastruktury;
dla usługi Serwera Cloud Smart czas dostępności to 99,80% w stosunku rocznym
- Czas dostępności 99,95% w stosunku rocznym, oraz dostępności poprzez internet wirtualnej infrastruktury stworzonej i przydzielonej przez Klienta;
dla usługi Serwer Cloud Smart czas dostępności to 99,80% w stosunku rocznym
- Czas dostępności 100% w stosunku rocznym dla energii elektrycznej oraz/lub klimatyzacji
Chcesz wiedziec więcej? Pobierz poniższy dokument: SLA_Aruba_Cloud_Computing.pdf
Warunki świadczenia usług
Dokument ten zawiera zasady i uzgodnienia zawarte pomiędzy dostawcą a klientem. Określa on prawa i obowiązki obu stron.
Pobierz
Service Level Agreement
Dokumentacja SLA określa zaangażownie firmy AlphaNet, jakie wykazuje do klienta w kontekście dostarczania wysokiej jakości usług.
Pobierz
Use policy
Dokument określa zasady, których Klient powinien przestrzegać, aby zapewnić nieprzerwane świadczenie usług.
Pobierz
Polityka Prywatności
Dokument określa procedury i ustalenia związane z przetwarzaniem danych osobowych Klienta, zgodnie z obowiazującymi przepisami prawa.
Pobierz
Kodeks postępowania CISPE
Kodeks postępowania w dziedzinie ochrony danych, pozwalający klientom dostawców infrastruktury Cloud na przetwarzanie oraz zapisywanie danych wyłącznie w obrębie UE/EOG. Więcej informacji >>
Pobierz
Formularz odstąpienia od umowy
Pobierz
Zgodnie z dyrektywą UE 2013/11 i rozporządzeniem UE 524/2013 mieszkańcy UE mogą korzystać z platformy ODR w celu pozasądowego rozstrzygania sporów.