Firma

Warunki i zasady

Przejrzysta i gwarantowana usługa

Service Level Agreement (SLA)

Usługa Aruba Cloud Computing jest dostarczana przez data center Grupy i definiuje parametry referencyjne dla świadczenia usługi z 99.95% czasem dostępności określonym poniżej:

  • Czas dostępności 99,95% w stosunku rocznym, dla dostępności fizycznych jednostek (serwerów) hostingowych wirtualnej infrastruktury;
    dla usługi Serwera Cloud Smart czas dostępności to 99,80% w stosunku rocznym
  • Czas dostępności 99,95% w stosunku rocznym, oraz dostępności poprzez internet wirtualnej infrastruktury stworzonej i przydzielonej przez Klienta;
    dla usługi Serwer Cloud Smart czas dostępności to 99,80% w stosunku rocznym
  • Czas dostępności 100% w stosunku rocznym dla energii elektrycznej oraz/lub klimatyzacji

Chcesz wiedziec więcej? Pobierz poniższy dokument: SLA_Aruba_Cloud_Computing.pdf  

Warunki świadczenia usług

Dokument ten zawiera zasady i uzgodnienia zawarte pomiędzy dostawcą a klientem. Określa on prawa i obowiązki obu stron.

Pobierz   

Service Level Agreement

Dokumentacja SLA określa zaangażownie firmy AlphaNet, jakie wykazuje do klienta w kontekście dostarczania wysokiej jakości usług.

Pobierz  

Use policy

Dokument określa zasady, których Klient powinien przestrzegać, aby zapewnić nieprzerwane świadczenie usług.

Pobierz   

Polityka Prywatności

Dokument określa procedury i ustalenia związane z  przetwarzaniem danych osobowych Klienta, zgodnie z obowiazującymi przepisami prawa.

Pobierz   

Kodeks postępowania CISPE

Kodeks postępowania w dziedzinie ochrony danych, pozwalający klientom dostawców infrastruktury Cloud na przetwarzanie oraz zapisywanie danych wyłącznie w obrębie UE/EOG. Więcej informacji >>

Pobierz  

Formularz odstąpienia od umowy

Pobierz  
 

Zgodnie z dyrektywą UE 2013/11 i rozporządzeniem UE 524/2013 mieszkańcy UE mogą korzystać z platformy ODR w celu pozasądowego rozstrzygania sporów.